کمک کنید...

دوستان عزیز لطفا برای پشتیبانی از سایت www.learniran.com  کد زیر را در وبلاگ خود قرار داده.. البته برای مدتی .. توجه کنید این کد هیچ چیز اضافه ای در صفحه وبلاگ شما قرار نمیدهد و تنها کمکی هست که بازدید کننده به سایت لرن ایران مراجعه کند.پس لطفا به ما هم یه کمکی کنید تا انشالله سایت بزودی راه بیفته...

یه دنیا ممنون.

این هم کد مربوط

نظرات 5 + ارسال نظر
ارش شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 14:26

سلام میخواستم یه پیشنهاد بدم . اگه بتونی آموزش راه اندازیه موبیل تایپ بر روی نت فیرمز رو توی وبلاگت بذاری هم به بازدیدکننده هات که الان هم ماشاالله کم نیستن اضافه کردی(چون خیلی ها دنبالش هستن)هم اینکه من رو راهنمایی کردی یه دنیا هم ازت ممنون میشم.موفق باش

احسان شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 22:59

سلام کاوشگر عزیز ...... من همون احسان هستم که سوالاتی در مورد مسنجر پرسیده بودم و قراره دوشنبه برای جوابش یه سری بهت بزنم . اما غرض از مزاحمت دوباره : من قصد دارم یک وبلاگ برای پرشین بلاگ خودم طراحی کنم از طراحی و این جور چیزها هم اصلا سر در نمی آورم باتوجه به اسکریپت های جالبی که اینجا هست و امکاناتی که فرونت پیج دارد یک چیزایی طراحی کرده ام اما قسمت های اصلی مثل : موضوع بالای متن / تاریخ نوشته / ساعت و نام نویسنده / از همه مهمتر قسمت نوشتن متن و بخش نظر خواهی را نمی دانم چگونه و از کجا برای آن درست کنم اگر ممکن است یا بگویید چه کنم یا اینکه اسکریپت های مربوط به این موضوعات را اینجا بگذارید تا از آنها استفاده کنم ....... خیلی پر رو هستم نه !! ...... چون اصرار دارم که حتما خودم این وبلاگ را درست کنم لطفا راهنماییم کنید ( کمی هم عجله دارم ) امیدوارم مفصل پاسخ این سوالات را روز دوشنبه اینجا ببینم ......... قربان شما احسان

بابک یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 00:38 http://tanhaei.blogsky.com

اقا لینک مارو سوت کدی؟؟؟ایول دیگه من که لینکت و برنداشتم که....

پژمان دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:56

لرن ایران یا persiantools ؟؟؟/
بابا بی خیال

تقی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 18:43 http://hichibaba.blogspot.com

گوه خوردی کس کشششششششش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد