محل قرار گیری اسکریپت ها !

سلام
دوستان عزیزی گفته بودند محل قرار گیری این اسکریپت ها کدوم قسمت از وبلاگ میباشد.و باید چکار کنیم تا بدرستی و بدون بهم ریختن قالب این اسکریپت ها وارد وبلاگ خود نماییم.
دوستان عزیز با توجه کنید که شما باید این اسکریپت ها و کد ها را در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خود و بین دیگر کد های اچتمل وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.برای مثال دوستان بلاگ اسکایی برای اینکار تنها کافی است به کنترل پانل وبلاگ خود لاگین کرده و سپس در قسمت ویرایش قالب کدهای مورد نظر خود را وارد کنند.(که اینکار از طریق کپی کردن و قرار دادن کن در ویرایش قالب میسر میباشد.)و همچنین دوستان پرشین بلاگی نیز میبایست به همین صورت عمل کنند یعنی به قسمت ویرایش قالب وبلاگ مراجعه کنند.
 شما برای اینکه در قرار دادن کد ها مشکلی نداشته باشید باید به این چند نکته توجه کنید :  
 از بکار بردن بیش از حد اسکریپت ها در یک وبلاگ بپرهیزید|تنها اسکرییپتهای مورد نیاز خودتون رو بکار ببرید.|وضعیت ویرایش قالب خودتون رو با توجه به قالب گرافیکی وبلاگتون سنجید و بعد از این اقدام به قرار دادن کد مورد نظر خود کنید..برای مثال برای قرار دادن کدی که تعداد بازدید کنندگان انلاین رو نشون میده باید توجه کنید که در کدوم قسمت بکار ببریدتا مشکلی بوجود نیاید. در صورتی که دقت کنید میتوانید این اسکریپت رو در قسمتی از ویرایش قالب خود قرار دهید تا باعث بهم ریختگی وبلاگتان نشود.

سوالات خود را در قسمت نظرات ذکر کنید.موفق باشید.