راست کلیک ممنوع ! و لرزش صفحه در هنگام استفاده از راست کلیک


سلام
به تمام دوستان جدیدمون در بلاگ اسکای خواش میگم امیدوارم که پیش ما موندگار باشن
با اسنفاده از این اسکریپت شما میتوانید کلیک راست بازدید کننده را در وبلاگ خود غیر فعال نمایید و در عوض یک پیام ضاهر کندی. همچنین بعد از راست کلیک صفحه به شدت بلرزش در می اید.
                     البته لرزش که چه عرض کنم یک زلزله چند ریشتری !!!!!
این اسکریپت را کپی کرده و در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خود قرار داده.


در ضمن تعداد ۵۰ لینک هم به قسمت دوستان اضافه خواهد شد یعنی اماده هست فقط مونده چک کنم و بزارم رو وبلاگ....اگر هنوز کسی هست خبر بده
دوستان گفتن پس کو کد لینکت؟
 این هم کد مربوط به لوگوی وبلاگ من جهت لینکیدن !

مشکلات و نظرات خود را با من در میان بگذارید.
ممنونم
نظرات 2 + ارسال نظر
هاله دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 23:41 http://chekhabara.blogsky.com

سلام دوست من!

Mehdi HE سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 00:56 http://www.mehdi-he.com

شما هم شیراز هستین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد