اینترنت رایگان

سلام
خوب هستید ؟
این هم اینترنت نا محدود برای تهرانی ها  (حالشو ببرید من که شیراز هستم نمیتونم...))
فکر نکنم دیگه تا یه چند هفته ای شاید هم ماه اینترنت لازم داشته باشید

.Iزمان استفاده ۴ الی ۷ صبح
User Name: z6s46d6b
Password: 6rdp4v
Tel: 6952838
Tel: 6952911

 از ساعت 2 تا 5 بعد از ظهر هر روز از اینترنت استفاده کنید

User Name:sis_geust
پسورد لازم نیست !
Network TeL:7637939

اینترنت رایگان از۴تا۷صبح
username:freepardis
password:pardisonline
 

نظرات 16 + ارسال نظر
اراز جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:08 http://a-b-t.persianblog.com/

سلام داداش.
من نمیخوام هی از کار شما ایراد بگیرم.
ولی ۲ تای اولی رو نمیدونم چیه ولی اخریشو که مال اموزش و پرورش هست رو خوب میشناسم.
این اینتیرنت رو خود مدرسه ها و به طور معمول پیشدانشگاهی ها به محصلاشون میدن.
فقط هم سایت خود رشت رو باز میکنه.
و استفاده دیگه ای نداره.
تو سایت رشد هم سوالایه کنکور هستش.
۲ سال پیش که من پیشدانشگاهی بودم از این اکانت زیاد استفاده میکردم.
ولی به هر حال دمت گرم.
خداحافظ.

رضا جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:20

ریدی بابا
به اینم میگن اینترنت آخه بوزینه؟

مهدی جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:32

آقا دمت گرم ۲ تای اولیش خوب بود بازم از اینکارا کن.
دمت گرم.

محمد جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:55

سلام منم شیرازیم منتها هیچی از اینا حالیم نشد امید وارم در کارات موفق باشی

بچه ریاستی!

ساویولا جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:09 http://saviola.blogsky.com

ماشالله!
چه شیرازی زیاد شده!
منم شیرازم که!
آقا مگه نمیشه با زدن کد با اینترنته یه جا دیگه وصل شد؟!
من خودم امتحان مینم بهتون میگم!
کاوشگر یه سوال هم ازت داشتم!
ممنون میشم جوابم رو بدی!
میخواستم بدونم چطوری میشه از اون کادر ها درست کرد که به بقیه لینک داد؟! منظورم کدش هست!
همون کادر هایی که نوشته نوشته های این کادر رو کپی کن و به ما لینک بده!
ممنون!

ناصر جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:37 http://ezraiil.persianblog.com

سلام خسته نباشین
من شما رو لینکیدم
تو همین وبلاگ من حدود ۵ تا وبلاگ با همکاری دوستای عزیزم دارم تو زمینه های مختلف اگه موافق باشین تبادل لینک کنیم همشونو
****خیلی حالم بد شد وقتی این پیام بالایی رو دیدم آخه آدم عوضی اگه بلد نیستی تشکر کنی پیام نده ****

موفق باشین

احسان جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:27

سلام داداشی ......... بابا ای ول کارت خیلی خیلی درسته ....... من اولین باریه که اومدم اینجا راستش خیلی حال کردم آخه مدتها بود دنبال یه همچین جایی می گشتم ........ اما یه سوال دارم امیدوارم بتونی بهش جواب بدی : نمی دونم چرا چند وقتیه یاهو مسنجر رو که روی دستگاهم نسب می کنم کار نمی کنه یعنی می دونی راحت نسب میشه همه چیزش هم درسته ولی وقتی می خواد وارد اینترنت بشه اول کلی جون می کنه بعد می بینه که نمی تونه این برنامه رو از هرجا که نسب کردم همین طور شده حتی از خود یاهو دانلود کردم بازم همینه ویندوز عوض کردم بازم فایده نداشت .......... البته قبلا اینطوری نبود خوب کار می کرد ولی الان یه ماهیه که اینطوری شده ......... واقعا ممنون برای جواب هم خودم روز دوشنبه یه سری به اینجا می زنم خوشحال می شم تا اون موقع جواب رو اینجا ببیم . قربان شما

احسان جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:55

بازم سلام .......... یه سوال دیگه می خواستم ببینم می شه پیاه های آف لاینی که برام تو مسنجر گذاشتن یه جور دیگه ببینم مثلا با استفاده از خود صندوق پستی ام یا اینکه حتما باید خود مسنجر باشه آخه کلی پیغام دارم که نمی تونم بخونمشون ....... مرسی همون دوشنبه برا جوابش مزاحم می شم

کیمیا جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 13:12 http://kimiakimiakimia.perianblog.com

سلام کاوشگر عزیز!دستت درد نکنه!من هنوز امتحان نکردم که ببینم کانکت میشه یا نه!ولی همین که به فکر بقیه هستی و اینا رو خالصانه میگی خودش جای کلی تشکر داره!امیدوارم هر جای دنیا که باشی سبزو بهاری باشی و همیشه همین جور صادق و مفید برای بقیه!در ضمن وبلاگ تو اوین وبلاگی بود که تو لینکدونیم گذاشتم!و این هم به خاطر اینه که شما روراست و صادقی!به کلبه ی تازه ساخت ما هم سری بزن!
دوباره آدرسشو مینویسم
www.kimiakimiakimia.persianblog.com

امین جلالی جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 17:24 http://pcground.com

baba joon ina intranet hastand yani tooye hich site yi bejoz site khodeshoon nemiran.lotfan INTERNET moarefi kon

سایه جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 17:28 http://sai8.persianblog.com

سلام. من آدرس شمارو از بلاگ یکی از دوستان پیدا کردم. اولش درمورد پسورد خیلی خوشحال شدم. اما وقتی خواستم استفاده کنم دیدم در واقع غیرقابل استفاده است. هر سه رو امتحان کردم. اولا خیلی کنده. دوما اصلا هیچ بلاگ و وبی رو باز نمی کنه و همش ارور میده. آخر هم این کامنت رو با پسورد خودم گذاشتم. اما درمورد مطالبت واقعا آموزنده است. اگه اشکال داشتم حتما ازت می پرسم. پاینده باشی.

رضا جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 23:00

سلام. این اینترنت ها را چه جوری پیدا می‌کنی؟ اگه میتونی یه دونه کرجی اش رو بزار ما هم حال کنیم. ممنون

حامد یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:34 http://www.azad-spy.persianblog.com

سلام...آقا مثل همیشه خسته نباشی..
من مشهد هستم...از این اینترنت مجانی ها واسه ما هم بده..مردم از بس کارت گرفتم....واسه ما هم بفرست//مممنون

فرزاد شنبه 3 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:29 http://farzadhacker.blogsky.com

سلام به زودی اکانت های توپی بهت میدم واسه دانشگاهه البته خودت هم میتونی بگیری سایت دانشگاه الزهرا اف تی پی اون بازه فعلن بای

جواد یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:00 http://javadmax.persianblog.com

اقا شیرازی ها هم اینترنت می خواهن
سری هم به من بزن

فرشاد جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:24 http://lootoos.blogfa.com

سام علک
وبلاگ با حالی داری ولی هیف که واسه شیراز نداری
اگر گیر آوردی خبرمون کن
دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد