اینم 1 سری برنامه های که میشه گفت جدید هستش
 ACDSee6.0 اخرین نسخه نرم افزار



حجم:۹.۶۷ مگابایت
دانلود


نرم افزاری توپ برای کسانی که اینترنت دارند  تا بتوانند پیامهای کوتاه متنی (SMS) را از طریق کامپیوتر خود به بیشتر تلفنهای همراه بفرستند





 دانلود :اینجا

نظرات 6 + ارسال نظر
فضائی نو شنبه 19 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 14:54 http://saial.blogsky.com

سلام
شماره چهارم هفته نامه وبلاگی فضائی نو منتشر شد
خوشحال میشویم شما یکی از بینندگان و نظردهندگان ما باشید
متشکریم

لطیفه شنبه 19 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 17:13 http://latifeh.blogsky.com

سلام
ببین این مطلب پائینی رو من خیلی وقت پیش تهیه کردم و تو یه فروم فرستادم
بعد از اون شاید تا حالا ۱۰ جا دیدم که اونو نقل کردند
در ضمن این مطلب قسمتهای بعدی هم داره که هیچ جا اونو ندیدم مثل اینکه اون بنده خدایی که اول اینو کپی کرده نرفته سراغ قسمتهای بعدیش
میشه بپرسم شما از کجا اینو برداشت کردید؟
البته فرقی نمیکنه ها مهم اینه که استفاده کنند اما خوب دیگه می خوام بدونم دیگه کجاها نقل شده
موفق باشی

حمید شنبه 19 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 19:15

عزیزم ممنون و موفق باشی. در ضمن یک تشکر دیگه هم بابت آفت که به وقت آپدیتهات بهم میدی دارم. اما کمی دلخورم چون بهم سر نمیزنی!!!!!

سعید یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:03

اصغر فقط دعاکن گیرت نیارم acdsee 6داری و هیچی نمیگی مردی دیگه برو گومشو (بندازت سعید)

مسعود جمعه 30 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 22:16 http://masood89.persianblog.com

سلام . خسته نباشید . بسیار ازتون ممنونم . آقا من نتونستم تو این سایتش ثبت نام کنم . حالا باید چی کار کنم؟؟ یکم من رو کمک کنید . ممنون . مسعود...

محمد رضا حسینی شنبه 1 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 20:11

با سلام
در برنامه acdsee 6 احتیاج به submit code داره اگر لطف کنید بدید ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد